Króliki domowe i inne zwierzęta

Forum o zwierzętach - króliki psy koty konie gryzonie ptaki akwarystyka

Forum Króliki domowe i inne zwierzęta Strona Główna -> Ogólne -> Sklepy internetowe zoologiczne na tak
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sklepy internetowe zoologiczne na tak
PostWysłany: Wto 16:55, 07 Kwi 2009
Misiek [PL]
 
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce City
Płeć: M





Witam! Jakie zoologi internetowe mają największą ofertę dotyczące króliczków? Pozdrawiam!

PS.: Żeby ceny były w miarę rozsądne ;p


Ostatnio zmieniony przez Misiek [PL] dnia Czw 7:56, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:07, 07 Kwi 2009
Michal
Króliczy opiekun
 
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec





animalia.pl
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:21, 07 Kwi 2009
Alka
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Opola
Płeć: K





szopek.pl
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:06, 07 Kwi 2009
nnitka
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko -Biała





videozoo.pl
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:41, 08 Kwi 2009
ppx
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębicy





Postanowiłam zrezygnować z animalii. Zastanawiam się, czy królikowi i psu nie zamawiać w oddzielnych sklepach czy razem. Który polecalibyście?
Może jakiś z tych ?
~~>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [legowiska fajne]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:35, 09 Kwi 2009
nuna
Starszy moderator
 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 2359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ratingen





Szopek nie, ludzie na roznych forach sie ostatnio skarza, ze "ani pieniedzy ani towaru" na maile tez nie odpowiadaja w wiekszosci przypadkow. Kiedys byl to super sklep Sad
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:03, 09 Kwi 2009
MiA__89
Szef moderatorów
 
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 3560
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: K





Heh ppx , Lulu to już nie baranek to krówka Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:52, 10 Kwi 2009
ppx
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębicy





Ja już sama nie wiem jaki sklepwybrać normalnie. XD
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:15, 05 Maj 2009
Bziunda
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: K





nuna napisał:
Szopek nie, ludzie na roznych forach sie ostatnio skarza, ze "ani pieniedzy ani towaru" na maile tez nie odpowiadaja w wiekszosci przypadkow. Kiedys byl to super sklep Sad

Właśnie czekam drugi tydzień na towar. Pisze, że wysłano, a tu nic. Ani maile, ani telefony nie działają...
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:21, 05 Maj 2009
T-T-A
Moderator
 
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 2872
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: K





Ja jestem zadowolona z Animalii, a zamawiam dla uszatych, kota i niekiedy psa. Dostawa solidna, ceny niższe niż w sklepach, a i po pewnym czasie znizka.
Klatkę dla Czesia kupiłam w [link widoczny dla zalogowanych] i z klatki i ceny oraz dostawy byłam zadowolona
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:33, 31 Maj 2009
Alka
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Opola
Płeć: K





co sie stalo z szopkiem? zlikwidowali go? strona int juz nie istnieje:O
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:02, 01 Cze 2009
Bziunda
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: K





Alka napisał:
co sie stalo z szopkiem? zlikwidowali go? strona int juz nie istnieje:O

Oby to była prawda!!! Facet wysłał mi towar po miesiącu, i to po zastraszeniu go rzecznikiem praw konsumenta.
Zobacz profil autora
Sklepy internetowe zoologiczne na tak
Forum Króliki domowe i inne zwierzęta Strona Główna -> Ogólne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin