Króliki domowe i inne zwierzęta

Forum o zwierzętach - króliki psy koty konie gryzonie ptaki akwarystyka

Forum Króliki domowe i inne zwierzęta Strona Główna -> Galeria futrzaków -> Emek Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 13:18, 06 Sty 2008
nuna
Starszy moderator
 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 2359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ratingen





Rosnie w oczach Twoja Emcia, fajnie, ze tak moze sobie wszedzie biegac Smile
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:52, 06 Sty 2008
martii.
Dobry króliczy opiekun
 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań.





jagodas napisał:
oj nie jestes pierwsza która ostrzegamy przed kablami i która tak mówiła zawsze wychodziło na nasze


oj taktak ;d sama tego doświadczyłam ;d

i śliczna jest ;)
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:31, 10 Sty 2008
Gina
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Jakie śliczne maleństwo Very Happy Aż chce się przytulić i wygłaskać.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:15, 11 Sty 2008
Trusiek
 
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska





Przepiekne malenstwo ale na te kable bym uwazala! sama wiem z doswiadczenia ze to jest moment jak krolik przegryzie kabel! Kiedys specjalnie pilnowalam go zeby nic nie nabroil. Krecil sie kolo mnie a ja sluchalam mp3 i oczywiscie caly czas go pilnowalam. Hehe i niestety w pewnym momencie mp3 nagle przestala dzialac! Moje malenstwo przyszlo do mnie i nawet nie zauwazyla jak przegryzl mi kabel. Ja mam wszystkie kable na wysokosci niedostepnej dla niego lub za jakimis listwami bo wole dmuchac na zimne niz pozniej zalowac. Madzix nie czekaj az przypadkiem przegryzie kabel. To jest tylko zwierzak i on nie wie ze to moze go zabic (piszac to jest tylko zwierzak nie mam zamiary urazac naszych podopiecznych tylko uswiadomic ze czasem musimy pomyslec za zwierzaka)
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:53, 13 Sty 2008
Madzix
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Belchatow
Płeć: K





Trusiek spokojnie Smile juz kable są pochowane. Wink głupotki jej ostatnio odbijaja i zachowuje sie jak dziecko 1,5roczne ;D wszedzie wlazi, wszystkiego dotyka... ciekawska;P
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:59, 13 Sty 2008
kiche_wilczyca
SUPER OPIEKUN
 
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 3699
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: K





Madzix przyzwyczajaj się Very Happy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:44, 14 Sty 2008
Kinguska
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów
Płeć: K





Jejciu jakie oczka...*.*
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:34, 15 Sty 2008
Madzix
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Belchatow
Płeć: K





ok trza pobudzic tą galerie;D


smyrgu smyrgu małe Razz


oooh tak mi dobrze, tak mi rób... właśnie teraz, uh uh! Very Happy

kiche przy tych jej wyglupach to mam sporo smiechu hehehe zaczyna juz byc zupelnie oswojona, tylko nie wiem co jej rosnie kolo odbytu, boma... hmmm takie po obu stronach dwa łyse pola ;D Boże co z niej wyrośnie ;D

Kinguska - Emciuchna Ci dziękuje Trunio i za to się przystawia do głaskania hehe


Ostatnio zmieniony przez Madzix dnia Wto 19:37, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:07, 15 Sty 2008
jagodas
SUPER OPIEKUN
 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 1791
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: K





emcia jestes sliczny (?)
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:39, 15 Sty 2008
kiche_wilczyca
SUPER OPIEKUN
 
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 3699
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: K





No to coś widzę, że to młody chłopak jest, nie panienka Very Happy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:41, 16 Sty 2008
nuna
Starszy moderator
 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 2359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ratingen





Edmund ? Smile czy Emcia z jajeczkami.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:28, 16 Sty 2008
Madzix
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Belchatow
Płeć: K





Edmundek- ładne imię ;D
ide z nią nim oną onym ono do wetka, dam znać jak wrócimy. Skoro coś tam już się różowi to może oceni co i jak z nią;D
no i oczywiście zważy mrr


po wizycie:

byłam i... jak to powiedział patrzac pod pupcie "prawdopodobnie samiczka" Wink
a mała w tym czasie zrobiła kupke, hehehe
niestety nie została zważona, bo nie miał wagi Sad(


Ostatnio zmieniony przez Madzix dnia Śro 17:18, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:42, 16 Sty 2008
nuna
Starszy moderator
 
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 2359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ratingen





Jesli masz spozywcza to sama mozesz ja zwazyc, ale tylko z ciekawosci bo trudno powiedziec ile krolik powinien wazyc w tym okresie zycia.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:47, 16 Sty 2008
jagodas
SUPER OPIEKUN
 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 1791
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: K





dziwne ze wet nie ma wagi mozesz sie z nia zwazyc na normalnej, potem siebie i odjac, wyjdzie orietacyjnie ile wazy Smile
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:53, 16 Sty 2008
Madzix
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Belchatow
Płeć: K





ok to do dziela;p zaraz zwazymy sie. bo urosla baaaardzo!
a wet nie ma wagi podejrzewam, że dlatego bo niedawno sie tu przeniosl Sad

hmmm... a może ważyć koło 300gram? bo niestety ale mam staara wage jak świat i dokładnie nie widać Wink


Ostatnio zmieniony przez Madzix dnia Śro 17:59, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:24, 16 Sty 2008
jagodas
SUPER OPIEKUN
 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 1791
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: K





jest maleńka moze miec mniej niz 500 g, moja to biegajace 2 kilo ale by smiesznie koło siebie wygladały Smile
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:50, 16 Sty 2008
Madzix
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Belchatow
Płeć: K





jagodas bylam z Emciuchna u kolezanki ktora ma krolice 3letnia ponad... tez jest wielka...naprawde smiesznie wygladaly ;D
oj jak ja bym chciala ją "zapoznac" z jakims króliczkiem.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:10, 20 Sty 2008
Kinguska
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów
Płeć: K





Jakie słodziaszne zdjęcia....*.* Fajnie sie nastawia do głasków..^.^
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:33, 20 Sty 2008
Dzika
 
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ja się tu wziełam??





jaka ona prześliczna Smile bardzo mi się podoba jej futerko
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:53, 20 Sty 2008
Madzix
Bardzo dobry opiekun
 
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Belchatow
Płeć: K





jest baaaaaaardzo puszysta kaziorek i to futerko ma takie mięciutkie- to chyba oznaka że ładnie o nie dba i jest zdrowa.
Fajnie się też czasami tuli, dosłownie tuli się- taki mały pieszczoch. Kładziemy sobie wtedy główki nasze do siebie i tak leżymy, ona wtedyzasypia:D
Zobacz profil autora
Emek
Forum Króliki domowe i inne zwierzęta Strona Główna -> Galeria futrzaków
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 14  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin